Retourneren

Retourneren binnen zichttermijn

Bij koop op afstand heeft u als consument recht op een zichttermijn van 14 dagen. Binnen dit tijdsbestek kunt u producten zonder opgave van reden kosteloos ruilen of retourneren. Om gebruik te kunnen maken van het zichttermijn dient u u wel rekening te houden met enkele spelregels.

  1. U mag het product tot 14 dagen na ontvangst bekijken en beoordelen. Tijdens deze periode mag u het product bekijken zoals u dit ook in een fysieke winkel zou doen. Producten mogen dus niet in gebruik worden genomen.

  2. Producten dienen compleet, onbeschadigd en voor zover redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Maak geen gebruik van ducttape, plakband of andere middelen die de originele productverpakking onnodig beschadigen. Heeft u geen transparante tape in huis laat dit dan over aan onze retourafdeling. Verpak het product altijd in een omdoos zodat de originele productverpakking niet onnodig beschadigd raakt.

  3. Wij nemen uw retour alleen in behandeling wanneer u uw retour vooraf bij ons heeft aangemeld en voorziet van een volledig ingevuld retourformulier.

Wanneer u gebruik wenst te maken van het zichttermijn dan kunt u uw retour aanmelden via de knop hierboven waarna u binnen 24 uur instructies met bijbehorend retourlabel ontvangt. Met het retourlabel is het mogelijk om het product gratis te retourneren via een DPD Parcelshop. Indien u van een andere vervoerder gebruik wenst te maken dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.


Vind een DPD Parcelshop bij u in de buurt


Op deze pagina lees u verdere informatie over de beschikbare betaalmethodes op onze webwinkel.

iDEAL

Als u toegang heeft tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING Bank, Knab, SNS Bank, bunq, Rabobank, Regiobank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan kunt u in uw eigen vertrouwde betaalomgeving elektronisch de betaling van uw bestelling voldoen. Tijdens het orderproces kiest u voor de betaalmethode ‘iDEAL’. Onder uw adresgegevens kunt u aangeven met welke bank u wilt betalen. U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalingen via internetbankieren. Normaliter wordt de betaling dezelfde werkdag nog verwerkt. Voor het gebruik van iDEAL worden u geen transactiekosten doorberekend. Voor meer informatie: ideal.nl

PayPal

Met PayPal kunt u direct op een veilige manier elektronisch uw betaling voldoen. Dit kan via uw creditcard maar ook via uw betaalrekening. Tijdens het orderproces kiest u voor de betaalmethode ‘PayPal’. Er opent zich een scherm waarbij u met uw PayPal-account de betaling kunt voldoen. Wanneer u nog geen PayPal-account heeft kunt u deze op een eenvoudige manier aanmaken. De betaling wordt real-time verwerkt. Voor het gebruik van PayPal worden u geen transactiekosten doorberekend. Voor meer informatie: paypal.nl

Vooraf overmaken

U kunt er ook voor kiezen het bedrag per bankoverschrijving naar ons over te maken. Dit kunt u doen via internetbankieren, telefoon of via een overschrijvingsformulier. Bij het betalingskenmerk dient u uw ordernummer te vermelden welke u kunt vinden in de orderbevestiging. Het bedrag moet worden overgemaakt op rekeningnummer: NL28 RABO 0156 1329 82. Doorgaans duurt het één tot twee werkdagen totdat het geld overgemaakt is. Zodra we de betaling ontvangen hebben gaan we meteen voor u aan de slag.

Klarna, achteraf betalen

Met Klarna heeft u de mogelijkheid om het product eerst te ontvangen voordat u betaalt. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om het openstaande bedrag te voldoen. Let wel dat u uw adres- en persoonsgegevens juist en naar waarheid invult. Tijdens het bestelproces vindt er een kredietcheck plaats.  Deze check kijkt of u in aanmerking komt om achteraf te kunnen betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood, dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom uw gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt u onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij u een alternatieve betaalmethode aan. Helaas hebben wij geen invloed op de kredietcheck van Klarna. Wanneer u wilt weten waarom de check niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met Klarna Nederland, via; 020-8082852. De factuur zit bij uw bestelling en wordt tevens per mail naar u verstuurd. Voor meer informatie: klarna.nl (Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn en woonachtig te zijn in Nederland.)

MisterCash

Wanneer u in België woonachtig bent of de beschikking hebt over een Belgische bankrekening kunt u gebruik maken van de betaalmogelijkheid; MisterCash. Op deze manier kunt u op een veilige manier uw betaling voldoen. 

Rembours, contant betalen aan de deur

Wanneer u graag het orderbedrag contant wilt voldoen aan de postbode is dit mogelijk. De extra kosten voor deze betaalmethode bedragen €7.95. Belangrijk is dat u gepast geld in huis heeft. Het is namelijk niet mogelijk om met de pin te betalen. Wanneer u niet voor het pakket betaalt wordt deze weer meegenomen door de chauffeur. Voor een rembourszending geldt: voor 17:00 uur besteld? Volgende werkdag in huis.

Telefonisch bestellen

We snappen dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om via het internet een bestelling te plaatsen. Daarom kunt u naast dat u online kunt bestellen ook telefonisch uw bestelling doorgeven. U kunt ons bereiken om werkdagen van 09:00 tot 17:00 op het telefoonnummer; 050 - 2011108. Wanneer wij de bestelling telefonisch voor u invoeren kunt u gebruik maken van twee betaalmogelijkheden; vooraf overmaken of Klarna. Met Klarna heeft u het product nog de volgende dag in huis wanneer u voor 17:00 belt.

KBC/CBC

Voor Belgische klanten bieden we de optie KBC/CBC, hiermee kunt u veilig en gemakkelijk betalen. Het voordeel van deze betaalmethode is dat de betaling makkelijk voldaan kan worden door middel van het scannen van een qr-code.


<< Terug naar de visuele versie